أظن من حقي

تاليا بضحك بكره الساعه كام
تاليا مشيت وسابت ادهم واقف
ادهم اعمل ايه بقه في البت ال هتجنني دي طلعت عنيده اوي بس انا هوريكي ياتاليا
في ؤضه تاليا
تاليا ماشي بلادهم مش تاليا السوهاجي ال حد يجبرها علي حاجه ابدا انا محدش يمسكني من ايدي ال بت ني أبدا انا هوريك يابشمهندس ادهم
في صباح اليوم التالي
صحي سليم وملقاش حور نايمه وفضل يدور عليها في كل الاوضه وملقهاش
سليم هتكون راحت فين ياعني دي متعرفش حد هنا معقول يكون حد خطڤها
سليم نزل بسرعه وفضل يدور علي حور في كل مكان لغايط لما شافها واقفه ع البحر جري سليم عليها
سليم پ حووور
حور صباح الخير ياسليم صحيت امته
سليم انتي ازاي تنزلي من غير متعرفيني
حور انت كنت نايم وانا محبتش اقلقك
سليم تقومي تنزلي من غير معرف مانتي متجوزه حمار بقه يابنت رشوان
حور انا مكنتش اقصد والله انا بس محبتش اقلقك
حور خلصت كلامها وعيطط جامد وسليم شافها بټعيط
ومقدرش يمسك نفسو مسك وجهها الصغير بكفيه الاتنين بكل حنان
سليم ياحور انا قلقت عليكي ليكون حصلك حاجه او يكون حد خطڤك ابقي عرفيني بعد كده قبل متخرجي
حور پبكاء ليه كده ياسليم ليه بتعمل فيا كده
سليم انا معملتش حاجه ياحور
حور ليه كل محس اني مطمنه وانا معاك واحس بالأمان ارجع اخاڤ منك تاني ليه بت ني منك كده
سليم انا مش بخۏفك ياحور انا خاېف عليكي مش عايز اي حاجه تمسك علشان هندم لو اي حد عمل فيكي حاجه او حتي أذاكي
حور ارجوك ياسليم متسبنيش خليك جنبي كده ع طول انا مصدقت لقيت حد اتسند عليه وأثق فيه واحس بالأمان وانا معاه
سليم متقلقيش ياحور انا دايما
جانبك وهفضل جنبك ع طول
في سوهاج
رشوان زينب باعت كل حاجه
وحطت فلوسها بالبنك بأسم حور بنتها
فتحيه وانت عرفت منين كل ده
رشواان عرفت بمعرفتي بقه هم خنت ف ازاي
فتحيه الفلوس دي لازم تبقي لينا حتي لو اضطرينا ن ها
رشواان احنا اتسرعنا لما جوز.ناها لسليم
فتحيه انا افتكرت ان سليم مش هيوافق وكده حسين عمرو مهيعرف يراضي ابوه أبدا بس سليم خرب كل الخطه ال كنت رسماها
رشواان احنا لازم نت ف مع بنت زينب دي
في الغردقه
تاليا كانت قاعده مع صحابها وكانو بيرقصو مع بعض وكانت تاليا عماله تهزر مع زميلها كريم
تاليا بضحك بطل غلاسه بقه ياكريم
كريم خلاص هاتي موبايلي وانا اسيبك
تاليا امسكني وانا ادهولك ياكيمو
فضلت تاليا تجري وكريم بيجري وراها
لغايط اما تاليا اصطدمت بشخص مثل الحائط
تاليا انا اسفه
كريم مسكتك ومش هسيبك والله
ادهم پ انتي بتعمليي ايه ياتاليا مع البني ادم ده





