عاصم 3

زينة بستغراب : بيقولو ايه ؟ عاصم ببتسامه : العريس فرحانه بعروسته وكله شرف لياا برضو زينة : طب ابعد وانا ولا هصوت ولا هعمل حاجه بس خليني اطلعلهم وحياااة ابوك عاصم : ابوياا ماات وشبع مو*ت واهمدي بقاا علشان فرهدتيني وانا لسه معملتش حاجه زينة : خليك محترم امك واختك برا والله عيب عاصم : انا اصلا مش متربي ف مش جديده عليا يعني زينة بغيره : يعني اييه كنت بتعمل كدا مع انتصار ؟
عاصم بحب : حياتي انا وانتصار كانت تقليديه في كل حاجه مكنش بينا الحب اللي هو انا بنسبالي قولت اهو اتجىزت وخلفت وحمدت ربنا وخلاص لكن معاكي بعيش اللي كنت اتمني عيشه يا زينة معاكي لأول مره احب واسيب قلبي السيبه دي زينة حاوطت رقابته بحب : ومين الاحسن فيناا انا ولا هي ؟ عاصم : مفيش مقارنه بس اوكي هجاوبك من الشكل انتي من المعامله انتي من الرقه انتي انتي بنسبالي كامله زينة قربت من شفايفه بجرأه واتكلمت وهي لمسه شفايفه : ومن الجرأه ؟ عاصم ضحك : انتي كل حاجه فيكي محببه لقلبي عكس انتصار كانت كل حاجه بتعملها عندي ليها انتقاد ومكنش عارف ليه يمكن لأنها كانت متصنعه بتعنل الحاجه من ورا قلبها عكس زينة ايامي الحلوه ” ولسه هيبو/سها الباب اتفتح ” : انتو بتعملو ايه ؟!

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *