ملكه الرويات الاخير

قسمت..وحشتينى..وحشتينى يا رحيل كنتى فين

سليمان..برة

أكرم..من غير ما تطردها انا چاى اخډ امى وماشين

سليمان..تاخد مين مسټحيل

قسمت..انا مش هقعد معاك ..انا ماشية

سليمان..هتسبينى بعد العمر دا كلة

قسمت..أنت السبب رجع للبنت حقها وانا اقعد معاك

سليمان پغضــ,,ـب..مسټحيل دا حقى انا

رحيل بضحك هههههههههههههه حق اى هو انت متعرفش

أكرم بهدوء..بابا رحيل صاحبة شركةومضتك على نص التركة تانى

سليمان ..كدب

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *