الاميره الاول

يوسف : لانك مش البنت اللي انا بتمناها ، انا اسف بس ولادي لما يكبروا ويعرفوا اللي حصل ل امهم ايه هيكون رد فعلهم .

غصون : وانا عمري م هربي ولادي علي طريقة تفكيرك دي

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *