تزوجت سلفي الاخير

رحيق ضم.ته..شكرا شكرا بجد..تعاله نقعد شويه..
فضلوا قاعدين يتأملوا جوه البحر والسماء مع النجوم..
عدت فتره مش عارفه قد اي بس قاسم قدر يخليني ارجع زاي الاول هو الطف شخص شوفته في حياتي.. لولا قاسم مكنتش هقدر اطلع من حزني..
رحيق.. قفشتك بتعمل اي..
قاسم اتوتر وقفل دفتر المذكرات… هااا لا ابدا..
رحيق.. وريني كده كتبت اي..
قاسم.. خلاص يا رحيق بقا و..
ابيه قاسم يلا عشان نمشي علي الشغل..
قاسم.. اااه ااه يلا عشان كده هنتاخر..
رحيق.. لا روحوا انتوا انا مش قادره.. في سرها..لازم اعرف المذاكره دي فيها اي..
خرجت رحيق وورد..و قاسم شال المذاكره..*
إلينا..كُل دي من ايدي يا بيبي..
ياسين..حبيبتي كُلي انتي..
ورد بنرفزه..انا قايمه رايحه الشغل..لان الجو هنا يخن.ق..
قاسم..استني يا ورد انا جاي معاكي..
إلينا..هي مالها دي..
ياسين..متخديش في بالك يلا كملي اكل… ياترا اي غيرك كده يا ورد من نحيتي..
منصور..و انتي بقا يا إلينا عايشه برا علي طول..
إلينا..كحت..
ياسين..اشربي مايه يا حبيبتي..
منصور..الف سلامه..
إلينا بتوتر..اه طبعًا يا جدو من ساعت ما اتولدت وانا عايشه برا..بس كنت بنزل مصر عشان الشغل بتاع بابي..و مامي كمان كانت بتنزل معانا..
[[system-code:ad:autoads]]
منصور بنظره..الا هو انا فاهمك..اه بابي ومامي..طب كملي اكلك..
إلينا..لا الحمدلله انا شبعت..عن اذنكم..
منصور..مش ناوي ترجع الشغل ولا اي..
ياسين..اه يا جدي هنزل النهارده..عن اذنك
قاسم بعد ما مشي رحيق دخلت الاوضه عشان تدور علي المذاكره..فضلت تدور كتيير لحد ما لاقيتها في الدولاب..
فتحتها وكان مكتوب…النهارده اول يوم ليكي في الجامعه..خايف حد يقرب منك وانا مش جنبك..وعد مني مش هسيبك أبدًا مهما حصل..
عايز اعترف بحبي ليكي بس خايف ترفضي حبي..ساعتها قلبي هيوجعني..بحبك اووووي ياااا رحيقي..
حيت عشان اعترف بحبي بس للاسف غيري سبقني عارف ان ادهم عمره ما حبك..انا حبيتك اكتر منه..هو خد.عني وقالي انه هيجوزني ليكي..بس انا مش زعلان انتي الا اخترتي..اتمنا يكون الشخص المناسب ليكي…هل للعا.شق ان يجر.ح من يُحب لا والف لا..ياليتها لما تكون محبوبتي يوما..حبك اصبح جرح صعب ان يشفي..
هذا انا لما انسا اني احببتك يومًا..بل حبك اصبح يتملك قلبي بكل ما فيه..رحيق انني أحُبك رغم بعدك عني..احُبك وانتي لا تعلمي..يالها تعلم مده حبي لها..اليوم اشتقتلك.. اشتف ليوم عشته معاكي.. لكل لحظه كانت بينا.. وحشتيني اوووي يا رحيق..




