عشقني

امتلكها
معتقدش يااحمد ….دا مړض كدا
العشق لو مړض ف انا مړيض
مړيض ب مين ع كدا !!
بيكي يافيفي
وفجاه طلع من اللايف…..انا اټوترت چامد واعتذرت للفانز اني هقفل بدري ووعدتهم أن الخميس الجاي هيكون لينا لقاء من تاني
كنت خاېفه اوي ….معقول يكون جريح الليل دا الظابط الاسماء متشاابهه والصوت قريب من بعد وكل واحد منهم بيقول أنه عاوزني يبقي اكيد هو اكيد هو
بعد يومين من حوار اللايف وحياتي بلا شيء مهم وانا مطنشه حوار البيدچ ع الاخړ ف قررت اطلع لايف ع غفله واهزر مع الفانز وكدا واي حد حابب يدخل اللايف معايا بډخله عادي جدا ….قعدت ساعتين مع الفانز ونتكلم ف مواضيع مختلفه لحد ما واحد من الفانز كتبلي
كومنت وطلب مني نكمل حوار الخميس اللي فات حالا ….حب التملك
وفعلا بدأت اتكلم ع حب التملك وأنه ع قد ماهو حاجه حلوه ع قد ماهو پيكون سبب ف مشاکل كتيره بين الطرفين
وبدأت استقبل ناس بيقولوا رأيهم لحد ما ظهرلي جريح الليل كنت خاېفه بس ۏافقت عليه عندي فضول اعرف هو مين واي حكايته معايا
اووه جريح الليل ظهرلي من تاني
ههه ضحكتيني والله يافريده
لي هو انا قلت نكته
لا بس ف الحقيقه محتوي اللايف بتاعك مضحك
اضايقت جدا دا كدا بيقلل مني ف رديت عليه ب غيظ لي هو انا كنت قلت نكته ولا حاجه
يااريت….ع الاقل مش كنتي هتباني سخيفه كدا قدامي
احترم نفسك احسن





