سليم الاخير

ع\شق اهدى يا سليم ….خلينا نروح معاه مش انت قولت أنه ملوش غيرنا
سليم انا مش هروح البيت ده والواد الرخم ده لسه هناك
زياد قصدك على مين ….حوسو ده طيب والله وقلبه قلب خصاية انت اللى مفترى وظالم
سليم مش هروح معاك يا زياد انسى
ع\شق علشان خاطرى يا سليم
سليم انا قولت لأ يبقى هى لأ
اقنعت ع\شق سليم بالذهاب إلى بيت ريم مع زياد
فى الاسانسير
سليم انت بتضحك على ايه يا زفت انت
زياد بضحك حنفى تنزل المرة دى …. لأ شوشو مسيطرة على الاخر …..جدعة يا شوشو
سليم اقسم بالله كلمة كمان انت فاهم …مش عايز اسمع صوتك
ع\شق اهدى يا سليم ….لو سمحت يا استاذ زياد كفاية كدة علشان هو كدة خلاص جاب آخره
زياد خلاص تعالى نجيبه من الاول نيههههههها
سليم صبرنى يا رب ….انا مش قولتلك مش عايز اسمع صوتك وبعدين فى ايه انتى كمان …ايه جاب آخره دى
ع\شق انا آسفة متتعصبش
زياد ايوه اسمع كلامها وخليك ريلاكس يا بيبى
ع\شق الحمدلله وصلنا
دخلوا منزل ريم وسليم لم يبعد عينيه عن حسام وينظر له پغضب اما زياد متوتر ولا يعرف ماذا سوف يقول وظلوا هكذا فترة طويلة ولم يتحدث أحد
فتحى والد ريم أهلا وسهلا احنا اتشرفنا بيكوا والله
زياد بتوتر الله يسلمك يا عمى انت عامل ايه
فتحى انت بتقول ايه يا ابنى !!
زياد انا الحمدلله كويس
سليم ايه الهبل اللى انت بتقوله ده
زياد في ايه ….انا برد على الراجل
سليم بترد ايه الله يخربيتك
اسمع الأسئلة صح هتفضحنا
زياد بقولك ايه انا خاېف ….تعالى نروح البيت انا جعان دلوقتى ومش مركز تعالى نمشى ونبقى نيجى بعد ما اكول
سليم الهى تطفحوا يا بعيد …انطق وكلم الراجل احنا قاعدين من بدرى
زياد مش عيب
زياد هو ايه اللى عيب
زياد انى اطلب منه اكل واحنا ليه جايين طب نستنى شوية
سليم ……..
زياد انت ساكت ليه …سليم ….سليم انت اتخرست ولا ايه ….انت كويس طايب قول أى حاجة
سليم اتكلم دلوقتى علشان انا حاسس بأعراض جلطة …اتكلم والا والله هاخد مراتى وامشى
زياد خلاص هتكلم ….احم يا عمى احنا جايين علشان ….
سليم انت سكت ليه ما تكمل
زياد لأ اتكلم انت
سليم نعم يا اخويا!!! انت هتهزر
زياد والله ما بهزر أنا نسيت الورقة اللى هنقل منها الكلام اللى هقوله ف جيب بنطلون البيجامة بتاعتى اللى هى لونها لمونى دى عارفها
سليم ….اول حاجة هعملها لما اخرج من هنا انى
فتحى فى ايه يا ابنى انتوا عمالين تتكلموا ف ودن بعض كدة ليه …هو فى حاجة
زياد لأ ده انا كنت بشوف حلمة ودنه
فتحى ايه !!!
سليم سيبك منه يا عمى ….احنا كنا جايين علشان نطلب ايد الآنسة ريم لزياد وطبعا حضرتك عارف انه ظابط وسمعته سبقاه وتقدر تسأل عليه اى حد





