سليم الاخير

ع\شق طب واهلى يا سليم ليه عملت فيهم كدة
سليم ممكن لما نروح بيتنا احكيلك على كل حاجة وصدقينى انا مظل\متش حد فيهم ولا جيت على حد كانوا يستحقوا كل اللى يجرالهم …..انا لو عايز يا ع\شق كنت قټلتهم من زمان بس انا معملتش كدة علشان خاطرك انتى بس والله
ع\شق بدموع بس …..
سليم وهو يمسح دموعها مفيش بس فى ضحكة جميلة وغمازات حلوة هتبان دلوقتى
ريم احم …نحن هنا
سليم طب ما تمشوا عادى
ع\شق عيب يا سليم
سليم يابااا احلى سليم دى ولا ايه
زياد طب عن اذنكوا يا جماعة
سميحة رايح فين دلوقتي يا ابنى استنى امشى معانا
زياد شكرا يا دادة انا نفذت كلامى زى ما قولتلك واستنيت لحد ع\شق ما رجعت انا دلوقتي انا لازم امشى
سليم زياد
زياد عن اذنك يا دادة
وك
سليم خلاص بقى ده انت قلبك قاسى اوى
زياد ايوه يا اخويا افضل انت هزقنى كدة وانا يا قلب امى بسامحك على طول اصلى غلبان صح يا شوشو
ع\شق صح
سليم والله يا زياد كلمة كمان وهخليك تقعد مكانى على السرير …وهو ايه اللى صح انتى كمان ….بصى لما يكلمك مترديش عليه
زياد هدى اعضائك يا سولوم مالك كدة ….خلى بالك من صحتك العصبية
وحشة علشانك
سليم والله يا اخى انا بشوفك بتعصب لوحدى كدة
زياد تسلم يا رايق ربنا يخليك
سليم بقولك ايه….قرب كدة
زياد نعم يا اخويا اقرب ازاى يعنى
سليم الله ېحر\ق دماغك اللى على طول شمال دى يا شيخ تعالى عاوز اقولك حاجة ف ودنك
زياد اه إذا كان كدة ماشى …..عاوز ايه
سليم ما تاخد دادة سميحة وريم وتمشوا من هنا
زياد ليه
سليم واحد بعيد عن مراته بقاله اسبوعين ف اكيد عاوز اقعد معاها لوحدنا ….خلى عندك نظر
زياد معنديش نظر
سليم طب خلى عندك زوق
زياد خلص امبارح ونسيت اشترى
سليم يحر\قك شك….
ع\شق سليم انا همشى دلوقتى علشان فى حاجات هعملها قبل ما ارجع معاك
زياد ههههههههه هتمشى يا سولوم يا بتاع النظر والزوق
سليم هتمشى ازاى ….انا عاوزك …قصدى يعنى محتاجك تساعدنى ف كام حاجة كدة
ع\شق معلش يا سليم انا همشى دلوقتى ومش هتأخر ولو محتاج حاجة زياد معاك اهو يساعدك
زياد هو انتوا مالكوا النهاردة فى ايه …عاوزنى منى ايه انا راجل شريف ومحترم وبجرى على كوم لحم ليه عاوزين تعملوا معايا كدة …عاوز منى ايه يا متوحش
سليم انت هتستعبط هو انا قربت منك
زياد كلكوا طمعانين فيا علشان انا
واد حليوة ومز حبتين
ع\شق انا مش فاهمة حاجة
زياد بصى خلى جوزك يفهمك وانا همشى …..احم يلا يا جماعة نسيبهم مع بعضهم شوية
سليم هو انا قولتلك قبل كدة انى بحبك وانك جدع
زياد بتحبينى !! انا كان قلبى حاسس ان اللى بينا اكبر من الصداقة …هتيجى تكلم بابا امتى يا حبيبي





