روخ وزين الاخير

اتصل بالدكتور عشان يجى يطمنا عليها كامل : هنتصل بس لما نعرف الاول .. ( يبص لزين ) .. الاستاذ ها ولا عملها ايه بالظبط !!! زين : متهاش .. وعمرى ما اعملها اصلا كامل بنرفزه : اومال الكات اللى ف جسمها دى جت لوحدها ؟! زين : معرفش بس انا ملمستهاش اصلا مايسه : ملمستهاش ازاى بس يابنى .. الاوضه مقلوبه كلها زين : انا وضحت انى ملمستهاش هى .. انما الاوضه اه ك.سرتها لكن مقربتش من روح كامل : اتصلى بالدكتور خليه يجى يشو..فها زين : استنى انا هتصل ( يتصل زين بالدكتور .. يعدى الوقت .. يوصل

الدكتور البيت .. يسه كامل ويدخله الاوضه عند روح .. يكشف عليها ) كامل : خير يا دكتور طمنا الدكتور : خير ان شاء الله .. حرارتها كانت مرتفعه بس هديت شويه وكمان الضغط على عليها .. الكات دى نتيجه زعل شديد .. اتمنى تاخدوا بالكو منها اك من كده عشان صحه الجنين زين تغراب : جنين ! الدكتور : انتو مش عارفين انها حامل ولا ايه ؟ زين بزهول : حامل !!!!! الدكتور : ايوه يا استاذ زين الف مبروك ( يبصله زين وهو مش مصدق اصلا .. كامل ومايسه يبتسا بفرحه ويشكروا الدكتور .. يمشى الدكتور وكامل يقف

مع زين ع جنب ومايسه تقعد جنب روح ) كامل : اظن قرار الطلاق دا لازم جع فيه زين بتوهان : مممممم كامل : البنت حامل واع.تقد ان دا سبب كفايه انكو جعوا لبعض زين : ان شاء الله ( كامل ينادى مايسه ) مايسه بابتسامه : هشو..فه عاوز ايه يا حبيبتى وارجعلك تانى روح بصوت باين عليه التعب : تمام ( تقوم مايسه وتقرب ع كامل ) كامل بصوت واطى : خلينا نروح البيت احسن وسيبهم لوحدهم مايسه : انا ع البنت منه .. ابنك وممكن يعملها حاجه كامل : مش للدرجاتى .. ابنك عاقل و..فاهم هو بيعمل ايه

.. جه الوقت انهم يقعدوا ويهدوا شويه .. لان قرار الانفصال دا اكبر غلط بعد ما حملت مايسه : طب خلينا معاهم كامل بنفاذ صبر : مش هيعرفوا يتكلا واحنا جودين .. يلا بقي ( ياخدها كامل ويمشوا ومايسه عليها .. يخرجوا ويقفلوا الباب وراهم .. زين واقف ولاول مره ف حياته يبقي عاجز تماما .. مش عارف يت ف .. روح نايمه ع ومش عارفه فروض ايه اللى يحصل دلوقتى ومستنياه هو يت ف .. السكوت طال وعدى وقت كتير وهما ع الحال دا .. زين يقطع السكوت دا ) زين بهدوء : انتى كنتى عارفه انك حامل ؟ روح بصوت

متقطع : لا زين : دا ابنى ؟؟؟؟؟ ( روح تتص من سؤاله .. هى اه عارفه ان الضوع بينهم اتعقد جدا بس مش للدرجه دى ابدا ) زين : هو السؤال صعب للدرجاتى ؟ ( م دش عليه وتفضل ساكته ) زين : افهم من كده انه لا روح : مش هرد عليك .. حقيقي مبقتش طايقه اشو..فك .. من فضلك اخرج بره زين : مش وقته الكلام دا .. لازم نشو..ف حل دلوقتى .. الضوع بقي اكبر مما احنا متخيلينه روح : الضوع مش كبير ولا حاجه زين : بصى مبدائيا انا عاوز اعرف هو ابنى ولا لا ..

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24الصفحة التالية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *