حوريه الاخير

مرت شهور وبقيت عامله زى البطيخه وداخله فى الشهر التاسع وطبعنا رحيم مش بيخلينى اقوم من على السرير لكن انا بواجبى مطلعه عينه
_رحيييييم
رحيم بضحك :عيون رحيم
_ابنك قليل الادب بيضر*بنى
رحيم بضحك :معلش يا قلبى حقك عليا
_رحيم انا ليه حاسه انك بتاخدنى على قد عقلى
رحيم بضحك:انا اقدر يا جميل
_رحيم انا عاوزه اعيط
رحيم بتنهيده:يخرب بيت ام هرمونات الحمل دي بت بت اتهدى بقااا
_رحيم انت زهقت منى صح قول الحقيقه انت شايفلك شوفه بره يا خاين
رحيم بضحك:اهدى يا قلبى اهدى انتى فى الشهر التاسع وممكن تولدى فى اى لحظه هاا
_رحيم هو انا اول مولد هرجع رفيعه صح
=وربنا انتى قمر وانتى عامله زى البطيخه كده ههههههههه
اتعصبت وضر*بته بالمخده وفجاه حسيت ب الم فى بطمنى
_رحيم الحقنى بولد
رحيم بضحك ؛ايوه ايوه اكدبى زى كل مره
_صرخت:عاااااا يخرب بيتك انا بتكلم بجد الحقنى
♡ههههه وطبعنا فضل يلف حولين نفسه وانا اصوت وهو يصوت يا جدعان انا الحامل هو بيصوت ليه كان شكلنا يضحك اووى
_يخرب بيتك يا اهبل خدنى المستشفى
رحيم بضحك :انا كان مالى ومال العذاب ده ياربى
_هو ده وقت ندم يا بنادم ااااااالحقنننى
♡شالنى واخدنى المستشفى وطبعنا طلبت من الدكاتره يخلوه يدخل معايا العمليات وهو اتعقم ودخل وفضل معايا جوه واول ما سمعت صوت البيبى دمعنا احنا الاتنين والدكتوره ادتهوله كان ولد شبه بالظبط ونفس عيونه
_رحيم هاته عاوزه اشيله
ابتسم وحطه فى ح.ضنى :يا قلب مامى شبهك اووى يا رحيم هنسميه ايه
=اى رايك نسميه تميم
_حلو اوووى موافقه
ابتسم وح.ضنى :بحبك يا حوريتى
_وانا بعش.قك يا قلب حوريتك
♡بعد مرور خمس سنين كنت واقفه على المسرح بتكرم فى حفل تخرجى من كليه الهندسه بتقدير امتياز وطلعت الأولى على الكليه وحققت حلمى وحلم ماما ورفعت رأس رحيم وطبعنا ده كله بمساعدته كان قاعد فى اول صف وشايل تميم على رجله اللى بقاا عمره خمس سنين دلوقتى
اخدت الميكرفون ووقفت قدام الكل
_بصراحه انا مستحقش التكريم ده وره نجاحى وتفوقى فى شخص هو اللى يستحق التكريم ده و كان هو أكبر داعم فى حياتى شخص علمنى يعنى ايه حب وازاى ابقه شخصيه قويه قادره تدافع عن أحلامها شخص اخدنى من الضلمه وطلعنى للنور وحققلى كل حاجه بتمناها ومقصرش معايا فى ولا حاجه وهو اللى كان بيساعدنى فى دراستى والشخص ده هو وبكل فخر زوجى رحيم نصار هو اللى يستحق التكريم ده وانا بفضله واقفه قدامكم وكمان طالعه الأولى على الكليه ومعايا ولد عمره خمس سنين رحيم انا حابه اشكرك قدام الناس كلها واقولك انه مهما عملت مش هقدر اوفيك ولو جزء صغير من
اللى انت عملته معايا وحابه كمان اقولك انى بحبك اوووى سبت الميكرفون وجريت عليه ح.ضنته والناس كلها وقفت تسقف



