بقلم ندى السيد

يوسف اخدها في حضنه، وقالها:

-” صح يا حبيبتي، ربنا ما يحرمني منك، ولا يحرمك مني “.

يوسف، و زهراء قضوا حياتهم بطاعة ربنا، و وعدوا بعض إنهم يراعوا ربنا في خطواتهم، و يوسف قالها في نهاية الكلام:

-” بوعدك إني عمري ما هاجي عليكِ، ولو زعلتك في يوم اعرفي إنه غصب عني “.

________________________.

-” تمّت “.

أتمنى يكون مغزى الاسكريبت وصل، ولازم نحمد ربنا على جميع نِعمه ،ونشكره.

بقلمي/ ندى السيد

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *