بقلم ندى السيد

يوسف اخدها في حضنه، وقالها:
-” صح يا حبيبتي، ربنا ما يحرمني منك، ولا يحرمك مني “.
يوسف، و زهراء قضوا حياتهم بطاعة ربنا، و وعدوا بعض إنهم يراعوا ربنا في خطواتهم، و يوسف قالها في نهاية الكلام:
-” بوعدك إني عمري ما هاجي عليكِ، ولو زعلتك في يوم اعرفي إنه غصب عني “.
________________________.
-” تمّت “.
أتمنى يكون مغزى الاسكريبت وصل، ولازم نحمد ربنا على جميع نِعمه ،ونشكره.
بقلمي/ ندى السيد





